1-suuntainen ikkunalasi
i***@gmail.com
2020-07-28 20:02:37 UTC
Hmmm...jollain polarisaatioon perustuvalla menetelmällä tämä ainakin
onnistuisi...
Tosin ei taida kellään olla tuollaista lasia valmiina tuotteena markki-
noilla.
Olen itse tuollaista lasia nähnyt: se ohjataan sähköisesti
läpinäkymättömäksi ja taas läpinäkyväksi. Näitä käytetään mm. tosi
pöyhkeissä lasiseinäisissä neuvotteluhuoneissa, joista on näkymä muuhun
toimistoon. Kannattaa tiedustella firmoista jotka näitä töitä tekevät.
Varoitus vain: ovat tosi hintavia.
Sälekaihtimet tulevat *paljon* halvemmaksi.
tv mika
Aurinkosuojakalvot ovat erittäin tehokkaita aurinkosuoja-ongelman ratkaisemisessa ja suojaavat uteliailta silmiltä. Monet pelkäävät, että talvella on pimeää. Jos valitset erittäin tumman auringonsuojakalvon, tällainen ongelma on olemassa. Tässä tapauksessa on parempi käyttää kevyempää kalvoa, esimerkiksi 30% tai jotain vastaavaa https://www.ikkunakalvot.online/aurinkosuojakalvo
Ilta-aikaan nähden tämä on näiden elokuvien ongelma ja haitta! TÄTÄ TIETOA heti !! Illalla joudut käyttämään verhoja. Joillekin se sopii, ja joillekin ei.
i***@gmail.com
i***@gmail.com
Otto J. Makela
2020-07-29 11:42:16 UTC
On kiva että tähän 20 vuotta vanhaan keskusteluunkin tulee vastaus.
--
/* * * Otto J. Makela <***@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */
/* * * Computers Rule 01001111 01001011 * * * * * * */
Asko
2020-08-13 17:04:53 UTC
Post by Otto J. Makela
On kiva että tähän 20 vuotta vanhaan keskusteluunkin tulee vastaus.
Juu. Ja tuolta linkin takaa varmaan saa koneelleen jotain ihan muuta
kuin aurinkosuojakalvoja. Aattelin vaan, kun viestissä vilahti
venäläisiä kirjaimia.

terveisin, ennakkoluuloinen